הזדמנות להציג את קו. לאב, ובעיקר לספר על הפעילות של כל אחת ואחד מהם לטובת החברה בישראל. המשתתפים התאכזבו שהזמן היה קצר כל כך…

מינויים
יעל ביאלר רחמים (06) מונתה למנכ"לית עמותת פלוגת בית ( אפריל 24)
ראויה חנדקלו (07) מונתה לתפקיד מנהלת מטה החירום למאבק בפשיעה ואלימות בחברה הערבית, הועד הארצי לראשי הרשויות הערביות. (ינואר 24)
אמיתי יעיש בן אוזיליו (05) מונה למנהל תיאטרון הנגב (פברואר 2022)
ח"כ פנינה תמנו-שטה (01) סיימה את כהונתה כשרת העליה והקליטה ונבחרה לכהן כיו"ר הוועדה לקידום מעמד האשה והשוויון המגדרי בכנסת (ינואר 2022)
ד"ר יאסר חוג'יראת (02) נבחר לכנסת מטעם סיעם רע"ם (נובמבר 2022)
בוגר התוכנית שמואל שטח (03) והרב אילעאי עופרן (01) נבחרו למועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו (ינואר 2022)
שרה עברון (04), כיום מנכ"לית מרכז יעקב הרצוג, מונתה לתפקיד מזכ"לית תנועת הקיבוץ הדתי, והיא עתידה להחליף בקיץ 2021 את אמיתי פורת (02) שמסיים את תפקידו בתנועה. (אוגוסט 2021)
משה קינלי טור פז (01) מצטרף לכנסת כחבר כנסת מטעם סיעת יש עתיד (ינואר 2021)
שרת העליה והקליטה פנינה תמנו שטה (01) מינתה את דוד אבטה (03) לתפקיד המשנה למנכ"ל משרדה (אוקטובר 2020)
בת גלים שער (03) מונתה ליו"ר הארכיון הציוני.
קו. לאב בחברה למתנ"סים

קו. לאב והחברה למתנ"סים יזמו והפעילו יחד תכנית המיועדת למנהלי המתנ"סים במרחב צפון במטרה לקדם לכידות חברתית דרך עשייה משותפת בין קהילתית.
החברה למתנ"סים – מרכזים קהילתיים בישראל (חל"צ) היא הארגון החברתי המוביל לבניית קהילות מקומיות ברשת ארצית ומעניקה שירות לכלל הקהילות בישראל.
התכנית פעלה בין החודשים אוקטובר עד דצמבר 2021 והשתתפו בה 19 מנהלי מתנ"סים מכל חלקי החברה בישראל.
במהלך שבעה ימי פעילות מלאים המשתתפים הכירו יותר אחד את השניה ואת הקהילות שלהם, יצאו למסעות חקר משותפים וקידמו יוזמות חברתיות חדשות. במפגש האחרון הציגו את היוזמות ונעזרו במומחים מתחומי דעת שונים כדי לפתח אותן.
משתתפי התוכנית
קו. לאב במכללת אורנים

סמינר 'מייחודיות ללכידות' פותח בהשראת מודל קו. לאב במטרה להקנות ידע ומיומנויות לבניית חיבורים בין קבוצות בחברה בישראל. את הסמינר המיועד לסטודנטים בחוג לחינוך חברתי קהילתי במכללת אורנים, פיתחו והינחו בוגרות קו. לאב: ד"ר מרב אבן חן סולומון, שהיתה מרכזת מסלול המנהיגות בחוג לחינוך חברתי קהילתי במכללת אורנים, וכיום ראשת החוג לחינוך חברתי קהילתי במכללה; וזהר יונאי דבורה. הסמינר נערך כשלושה ימי מסע חקר אקטיבי ומרוכז לבניית חיבורים בחברה בישראל. במסגרת הסמינר הכירו הסטודנטים את שותפיהם למסע באמצעות ביוגרפיות רוחניות, תכננו מסעות חקר, התבססו על מאמרים שלמדו, פגשו בוגרי קו. לאב שהציגו עולמות אקטיביסטיים בקהילות שונות בחברה, והחלו בפיתוח יוזמות החברתיות.
הסמינר הועבר כקורס לסטודנטים במכללת אורנים במשך חמש פעמים, בין השנים 2018-2022.



משתתפי התוכנית
אודות
קו. לאב נוסדה בשנת 2015 על ידי הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) במטרה לקדם לכידות חברתית דרך עשייה משותפת.
קו. לאב היא מעבדה לחיבורים, שבה נפגשים אנשים בעלי השפעה ממגוון זהויות כדי להכיר, לחקור, להעמיק, להתנסות בחיבורים ולקדם עשייה חברתית משותפת, למען קידום חברה טובה יותר, ביחד.
היעוד של קו. לאב הוא לבסס מציאות שבה שונות היא מקור לעשייה, לצמיחה ולחוסן חברתי; והיא פועלת מתוך התפישה ששונות חברתית יכולה להיות בסיס לחיבור, ולא כמכשול שיש להתגבר עליו, ולכן כמקור לשיתוף פעולה.
תוכנית עמיתים שנתית
תוכנית העמיתים על שם משפחת דוקטורוף מוקירה את המנהיגות בעלת החזון של אליסה ודן דוקטורוף.
תוכנית העמיתים היא המעבדה בה הכל מתחיל, והיא מושתתת על המגוון והעושר שמביאים אליה עשרים עמיתים/ות נבחרים מדי שנה, המגיעים מכל חלקי החברה בישראל. עמיתי התוכנית משתפים בסיפורי חייהם, זהויות, תפיסות ונראטיבים, לומדים להכיר ויוצאים למסעות חקר בישראל ובניו יורק. חברי הקבוצה לומדים, חווים יחד ומשתפים פעולה כדי לפתח ולקדם עשייה חברתית.
קהילת בוגרים ענפה
קהילת בוגרים ענפה המורכבת, נכון להיום, מ-265 ממשתתפי/ות התוכנית לאורך השנים, בעלי זהויות מגוונות ומובחנות, המובילים מהלכים חברתיים כל אחד בתחומו ומשתפים פעולה בעשייה חברתית.
קו. לאב בארגונים
פעילות מותאמת לארגונים המבוססת על העקרונות ועל דרכי הפעולה של תוכנית העמיתים, מתוך מטרה לקדם את התפיסה המחברת בחברה בישראל. תכניות מותאמות בתוכן ובהיקף לארגונים המעוניינים לאפשר לעובדים להשתתף בתכנית קו. לאב ייחודית.